Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 29 ақпанда № 13317 болып тіркелді.
Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 07.04.2020 № 132 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 07.04.2020 № 132 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
3. Әкімшілік департаменті (А.М. Қайырбекова) заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрықтың көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;
3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
Қазақстан Республикасының |
А. Сәрінжіпов |
|
|
|
Қазақстан Республикасы |
||
Ескерту. Қағидалары мен шарттары жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 14.05.2020 № 202 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
1) апелляция - ақпараттық коммуникациялық технологиялар арқылы берілетін ұлттық біліктілік тестілеу нәтижелерін қайта қарауға педагогтің сұрау салуы;
2) аттестаттау комиссиясы - педагогтерді аттестаттау рәсімін жүргізетін уәкілетті алқалы орган (бұдан әрі - комиссия);
3) апелляцияларды қарау жөніндегі республикалық комиссия (бұдан әрі – республикалық апелляциялық комиссия) – білім беру саласындағы уәкілетті орган құратын комиссия, ол педагогтер ұлттық біліктілік тестілеудің нәтижелерімен келіспеген жағдайда даулы мәселелер бойынша шешім қабылдайды;
4) біліктілік санаты - осы Қағидаларда және Педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) қағидаларында айқындалатын біліктілік талаптарына сәйкес келетін педагогтердің кәсіптік құзыреттілік деңгейі;
5) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша жеке тәртіппен немесе өтініш жасамай жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;
6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты – мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі;
7) педагог - тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар және педагогтің білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу, әдістемелік сүйемелдеу немесе білім беру қызметін ұйымдастыру жөніндегі кәсіптік қызметін жүзеге асыратын, "Педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығына сәйкес көрсетілген лауазымдарды атқаратын тұлға;
8) Ұлттық біліктілік тестілеу – білім беру саласындағы уәкілетті орган әзірлеген тестілер бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін айқындау мақсатында өткізілетін рәсім.
педагогтер үшін:
1) Ұлттық біліктілік тестілеу;
2) біліктілік санатын беру (растау) рәсімі;
білім беру ұйымдары басшысының орынбасарлары үшін:
1) біліктілік бағалау;
2) қызметтің қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау.
білім беру ұйымдарының басшылары үшін:
1) Ұлттық біліктілік тестілеу;
2) біліктілік бағалау;
3) қызметтің қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау.
6. Ұлттық біліктілік тестілеу педагог өтінішінде көрсетілген мерзімде өткізіледі.
9. Ұлттық біліктілік тестілеу:
1 (бір) рет – тегін,
қайта 1 рет және сынақ (педагогтің қалауы бойынша) - күнтізбелік жыл ішінде ақылы негізде,
білім беру ұйымдарының басшылары үшін - ақылы негізде тиісті күнтізбелік жылдың 1 айлық есептік көрсеткіші (АЕК) мөлшерінде өтеді.
11. Ұлттық біліктілік тестілеу келесі тест тапсырмаларынан тұрады:
1) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының педагогтері үшін:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология" - отыз тапсырма;
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
2) Жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" - жетпіс тапсырма;
Бастауыш білім беру педагогтері тестілеуді қазақ немесе орыс тілі (оқыту тілі), әдеби оқу, математика пәндері бойынша тапсырады.
3) Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін:
Жалпы білім беретін пәндер бойынша педагогтер:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
"Оқу пәнінің мазмұны" - жетпіс тапсырма;
Арнайы пәндер бойынша педагогтер:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
"Қызмет бағыты бойынша" - жетпіс тапсырма;
Өндірістік оқыту шеберлері:
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
"Қызмет бағыты бойынша" - отыз тапсырма;
4) Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Психология негіздері" - отыз тапсырма;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
5) Әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" - жетпіс тапсырма;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма.
6) Білім беру ұйымдарының басшылары үшін:
"Заңнаманы білу" бағыты бойынша - 80 (сексен) сұрақ;
Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі - 20 (жиырма) сұрақ;
"Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Кодексі - 20 (жиырма) сұрақ;
"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы - 20 (жиырма) сұрақ;
"Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы - 10 (он) сұрақ;
"Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы - 10 (он) сұрақ;
"Басқару құзыреті" бағыты бойынша - 20 (жиырма) сұрақ.
21. Тест тапсырмаларының жауаптарын бағалау былайша жүзеге асырылады:
1) ұсынылған бес жауаптан бір дұрыс жауапты таңдау бар тапсырмалар үшін бір балл, қалған жағдайларда - нөл балл беріледі;
2) ұсынылған жауаптардан бірнеше дұрыс жауаптарды таңдаумен тапсырмалар үшін:
барлық дұрыс жауаптар үшін -екі балл;
бір қате үшін - бір балл;
жіберілген екі және одан да көп қателіктер үшін - нөл балл.
1) педагогтер базасын қалыптастыру (өтініштерді қабылдау, ақпараттандыру үшін дербес деректерді енгізу: ЖСН, Т.А.Ә. (болған жағдайда), өтініш берілген біліктілік санаты, тапсыру тілі);
2) компьютерлік кабинеттердің дайындығын бақылау;
3) аудиторлық қорды ұсыну;
4) тестілеу кезінде пайдаланылатын компьютерлерді тестілеу өткізілгенге дейін бір күн бұрын дайындау;
5) педагогтерді компьютерлік кабинетке рұқсаттама, жеке басын куәландыратын құжат бойынша кіргізу және оларды отырғызу;
6) өтініш қабылдау, тестілеу өткізу, апелляциялық рәсімдер кезінде бағдарламалық қамтамасыз етуді дайындау;
7) тестілеу аяқталғаннан кейін тестілеу нәтижелерін өңдеу және беру;
8) апелляцияны есепке ала отырып, апелляция жүргізу және нәтижелерді беру.
26. Келесі балл алған жағдайда тестілеу нәтижесі оң болып саналады:
1) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының педагогтері үшін:
"Мектепке дейінгі педагогика және психология":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 65 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 70 %;
"Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту әдістемесі":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 30 % ;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 35 %;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 40 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 45 %.
2) Жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 65 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 70 %;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 30 % ;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 35 %;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 40 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 45 %.
3) Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 65 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 70 %;
"Қызмет бағыты бойынша":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 65 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 70 %;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 30 % ;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 35 %;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 40 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 45 %.
4) Қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
"Психология негіздері":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 65 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 70 %;
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 30 % ;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 35 %;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 40 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 45 %.
5) Әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
"Оқу пәнінің мазмұны":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 50%;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 60%;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 65 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 70 %;
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 30 % ;
"педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 35 %;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 40 %;
"педагог-шебер" біліктілік санаты - 45 %.
6) Жоғары оқу орындарының және техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының бітірушілері үшін жұмысқа алғаш рет қабылданғанда:
"Оқу пәнінің мазмұны":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 60%;
"Педагогика, оқыту әдістемесі":
"педагог-модератор" біліктілік санаты - 30 % .
7) білім беру ұйымдарының басшылары үшін:
"Заңнаманы білу" бағыты бойынша:
үшінші біліктілік санатты басшы - 60%;
екінші біліктілік санатты басшы - 65%;
бірінші біліктілік санатты басшы - 70 %;
"Басқару құзыреті" бағыты бойынша:
үшінші біліктілік санатты басшы - 55%;
екінші біліктілік санатты басшы - 60%;
бірінші біліктілік санатты басшы - 70 %;
27. Ұлттық біліктілік тестілеудің нәтижесі бір жылға жарамды.
31. Республикалық апелляциялық комиссия өкілеттігінің қолданылу мерзімі бір жылды құрайды.
32. Апелляция мынадай жағдайларда қаралады:
1) тест тапсырмаларының мазмұны бойынша:
дұрыс жауаптың жоқтығын негіздей отырып келіспеймін;
дұрыс жауап жоқ;
барлық ұсынылған жауаптардың ішінен бір дұрыс жауапты таңдау арқылы тест тапсырмаларында біреуден артық дұрыс жауап бар (дұрыс жауаптардың барлық нұсқалары көрсетіледі);
дұрыс құрастырылмаған тест тапсырмасы.
2) техникалық себептер бойынша:
тест тапсырмаларында фрагменттің немесе мәтіннің болмауы.
37. Ұлттық біліктілік тестілеудің оң нәтижесі болған жағдайда педагогтің өтініші негізінде (қолданыстағы санат мерзімі өткенге дейін) одан әрі аттестаттау рәсімі:
педагогтер үшін – "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабына сәйкес біліктілік санатын беру (растау);
білім беру ұйымдарының басшылары үшін - осы Қағидалардың 3-тарауына сәйкес жүргізіледі.
Педагог облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарына (бұдан әрі - ЖАО) немесе білім беру ұйымдарына не "Азаматтарға арналған үкімет "Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы арқылы;
республикалық білім беру ұйымдарының педагогі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне, республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарына не Мемлекеттік корпорация арқылы өтініш ұсына алады.
59. Комиссияның отырысы, егер оған оның құрамының кемінде 2/3-сі қатысса, заңды деп есептеледі.
1) басшыларға (бұдан әрі-аттестатталушы) қызметтік мінездемені, ұлттық біліктілік тестілеуден өткені туралы анықтаманы, жұмыс тиімділігінің көрсеткіштері бойынша талдамалық есепті қамтитын қажетті құжаттарды дайындау;
2) аттестация өткізу кестесін бекіту.
70. Аттестаттаушы органның кадр қызметі жыл сайын 20 желтоқсанға дейін келесі жылы аттестаттауға жататын аттестатталушылардың тізімін айқындайды.
77. Аттестаттаушы органның кадр қызметі жиналған аттестаттау материалдарын комиссияға жібереді.
Бұл ретте:
төменде көрсетілген кемінде үш көрсеткіштің орындалуы қамтамасыз етіледі:
білім беру ұйымының мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес мектепішілік бақылаудың (сапаны бақылаудың) алуан түрлерін пайдаланудың нәтижелілігі;
оқу/сабақ талдауының (оқуды/сабақты бақылау журналы (парақтары) оқуды/сабақты бақылау бағдарламасына сәйкестігі;
педагогтердің біліктілік санаттарын, мектепішілік бақылауды (сапаны бақылауды) жүзеге асыру үшін білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып деңгейлік дескрипторларды пайдаланудың нәтижелілігі;
жетекшілік ететін бағыт бойынша аудандық/қалалық деңгейде жұмыс тәжірибесін жалпылау және тарату.
Бұл ретте:
төменде көрсетілген кемінде үш көрсеткіштің орындалуы қамтамасыз етіледі:
мектепішілік бақылау (сапаны бақылау) үшін білім беру ұйымдарының ресурстарын (цифрлық, кадрлық, материалдық-техникалық) ұтымды пайдалану;
бақылау-өлшеу материалдарының алуан түрлерін пайдалану және олардың ақпараттылығы: оқу жетістіктерінің көрсеткіштері;
мектепішілік бақылауды ұйымдастыруда кері байланыс пен түзету қызметінің тиімділігі: "тігінен" (әкімшілік - мұғалім) және "көлденеңінен" (басқару субъектілері арасында);
облыстық деңгейде жетекшілік ететін бағыт бойынша жұмыс тәжірибесін жалпылау және тарату.
Бұл ретте:
төменде көрсетілген кемінде үш көрсеткіштің орындалуы қамтамасыз етіледі:
мектепішілік бақылау (сапаны бақылау) нәтижелерінің объективтілігі мен пәрменділігі: өлшенетін көрсеткіштердің динамикасы;
мектепішілік бақылауды ұйымдастырудағы инновациялық тәсіл;
талдамалық материалдардың сапасы;
жетекшілік ететін бағыт бойынша жұмыс тәжірибесін республикалық немесе халықаралық деңгейде жалпылау және тарату;
педагогтердің әртүрлі санаттарымен сараланған жұмыс жүйесі.
82. Тиісті деңгейдегі комиссиясы мынадай біліктілік санаттарын береді:
"үшінші санатты басшы", "үшінші санатты басшының орынбасары" - аудандардың (қалалардың) білім бөлімдерінің, республикалық маңызы бар және астаналық қалалары білім басқармаларының аттестаттау комиссиясы; облыстық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін - облыстық білім басқармаларының аттестаттау комиссиясы; республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін - білім беру саласындағы уәкілетті органның аттестаттау комиссиясы;
"екінші санатты басшы", "бірінші санатты басшы", "екінші санатты басшының орынбасары", "бірінші санатты басшының орынбасары" - облыстардың, республикалық маңызы бар және астаналық қалалары білім басқармаларының аттестаттау комиссиясы; республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін - білім беру саласындағы уәкілетті органның аттестаттау комиссиясы.
83. Комиссия аттестатталушы білім беру ұйымдары басшыларының қатысуымен аттестаттауды өткізеді.
86. Отырыс барысында Комиссия ұсынылған материалдарды зерделейді, аттестатталатын адамды тыңдайды.
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталды;
өтініш берілген санатты растаумен аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады.
91. Комиссия қайта аттестаттауды өткізу кезінде мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталды;
өтініш берілген санатты растаумен аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады.
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына ротациямен аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына растаумен аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады;
еңбек шартты бұзуымен өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады.
95. Комиссия қайта аттестаттауды өткізу кезінде мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына ротациямен аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына растаумен аттестатталды;
өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады;
еңбек шартты бұзуымен өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады.
97. Аттестатталушы комиссияның шешімімен танысады.
99. Комиссия шешімі аттестатталушылардың аттестаттау парақтарына енгізіледі.
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
|
____________________________ |
Ұлттық біліктілік тестілеуге қатысуға өтініш
Мен, _________________________________________________________________,
(педагогтің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
ЖСН _______________________________________________________________
____________________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
мені келесі тест тапсырмалары бойынша ұлттық біліктілік тестілеуге қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын:
________ аттестаттауға 20___ жыл. Бүгінгі таңда ____(күні) ___ (айы) ______ жылғы дейін жарамды біліктілік санатына иемін:
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын:
Білімі:
Оқу орнының атауы |
Оқу кезеңі |
Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) |
|
|
|
Жұмыс өтілі:
Жалпы |
Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) бойынша |
Педагогикалық |
Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) |
|
|
|
|
Марапаттары, атағы, ғылыми (академиялық) дәрежесі, ғылыми атағы алған жылын көрсете отырып____________________________________________
Тестілеуді тапсыру тілі (қажеттісінің астын сызу): қазақ/орыс
Білім беру ұйымының басшысы жұмыс істейтін білім беру ұйымы (қажеттісінің астын сызу): мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, арнайы білім беру.
Аттестаттау қағидаларымен, Ұлттық біліктілік тестілеу туралы нұсқаулықпен таныстым.
"____" __________ 20 ___ жыл __________________
(қолы)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Ұлттық біліктілік тестілеуге қатысуға рұқсаттама
Облыс/Аудан/Мектеп |
|
||
ПЕДАГОГКЕ РҰҚСАТТАМА
|
|
||
Педагогке жадынама: |
Педагогке: |
|
|
Мен жадынамамен таныстым және наразылығым жоқ. |
|
||
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
||
|
Нысан |
||
Аудиторияда тәртіп ережесін бұзған педагогті аудиториядан шығару және заттарды табу актісі
Тестілеуді өткізу орны
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
"______"_______________20____ж. ______сағ._______мин.
Осы акт _____________________ туралы
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
педагог__________________________________________________________,
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
АКТ______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
(аудитория № ___, орны № ____, нұсқа № _______) тестілеу уақытында аудиторияда жүріс-тұрыс ережесін бұзды):
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________,
бұзушылық фактісі. Осы фактінің негізінде материалдар алынды, білім беру ұйымының басшысы аудиториядан шығарылды, тестілеу қорытындысы жойылды.
Актімен таныстым: ______________________________________
(педагогтің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Аудитория бойынша кезекші ______________________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Тестілеуді өткізуге жауапты ____________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Комиссия төрағасы _______________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Күні:________
Мөр орны
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Тестілеуде бөгде адамды анықтау актісі
Тестілеуді өткізу орны
_________________________________________________________
"______"_______________20____ж. ______сағ._______мин.
Осы акт __________________________________________________ жасалды
(Т.А.Ә. бар болған жағдайда)
азамат тестілеу тапсыру барысында
_________________________________________________ фактісі анықталды.
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
_________________________________________________ педагогтің орнына
АКТ_________________________________________________________________
Т.А.Ә.(бар болған жағдайда)
Осы фактінің негізінде аудиторияға кірген жағдайда материал алынды, білім беру ұйымының басшысы аудиториядан шығарылды, тестілеу нәтижелері жойылды; ғимаратқа кірген кезде жалған тұлғаны анықтаған жағдайда-тестілеуді тапсырғанға дейін жіберілмеуі.
Актімен таныстым: __________________________________
(педагогтің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Аудитория бойынша кезекші __________________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Тестілеуді өткізуге жауапты ______________________________
(Т.А.Ә.) (бар болған жағдайда), қолы)
Комиссия төрағасы _______________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Күні:________
Мөр орны
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Ұлттық біліктілік тестілеуден өткені туралы анықтама
_____________________біліктілігі бойынша _____________ қаласында 20______жылғы _____айы_____күні ұлттық біліктілік тестілеуге қатысты
_____________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Үлгі атауы |
Тест тапсырмаларының саны |
Ең жоғарғы балл саны |
Жиналған балл |
Заңды білуі |
|
|
|
Барлығы |
|
Жауапты тұлға: _____________________________
(Т.А.Ә., (бар болған жағдайда), қолы)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
|
Аттестаттау комиссиясының |
|
орган) |
Біліктілік санатын беру (растау) рәсіміне қатысуға өтініш Аттестаттауға қатысуға өтініш
Мен, ______________________________________________,
ЖСН _____________ (педагогтің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
_____________________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
Лауазым (мамандығы) бойынша________20___жылғы біліктілік санатына аттестаттауға қатысуға рұқсат беруді сұраймын.
Бүгінгі таңда _____ (күні) ___ (айы) ______ жылға дейін жарамды біліктілік санатым бар
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Мына жұмыс нәтижелерін негіз деп есептеймін:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________.
Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________.
Білімі:
Оқу орнының атауы |
Оқу кезеңі |
Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) |
|
|
|
Жұмыс өтілі:
Жалпы |
Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) бойынша |
Педагогикалық |
Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) |
|
|
|
|
Марапаттары, атағы, ғылыми (академиялық) дәрежесі, ғылыми атағы алған жылын көрсете отырып
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________.
Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) жұмыс істейтін білім беру ұйымы (қажеттісінің астын сызу): мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, арнайы, қосымша білім беру.
Кезекті біліктілік санатын бері (растау) тәртібімен таныстым.
"____" __________ 20 ___ жыл __________________
(қолы)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|||
|
асыратын білім беру |
|||
|
Нысан |
|||
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты |
|
|||
1 |
Көрсетілетін қызметті берушінің атауы |
Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары |
|
|
2 |
Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері |
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі; |
|
|
3 |
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі |
Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері: |
|
|
4 |
Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны |
Қағаз түрінде |
|
|
5 |
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі |
осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтерге біліктілік санатын беру (растау) үшін өтінішті қабылдау туралы қолхат беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту. |
|
|
6 |
Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері |
жеке тұлғаларға тегін |
|
|
7 |
Жұмыс кестесі |
1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі-жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. |
|
|
8 |
Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі |
көрсетілетін қызметті берушіге не Мемлекеттік корпорацияға: |
|
|
9 |
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер |
Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады: |
|
|
10 |
Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар |
Организм функциялары тұрақты бұзылып, оның тыныс-тіршілігін шектейтін денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері бірыңғай байланыс орталығы 1414; 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне барып жүргізеді. |
|
|
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|||
|
Нысан |
|||
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты |
|
|||
1 |
Көрсетілетін қызметті берушінің атауы |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі және республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары |
|
|
2 |
Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері |
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі; |
|
|
3 |
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі |
Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері: |
|
|
4 |
Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны |
Қағаз түрінде |
|
|
5 |
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі |
осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беруден (растаудан) өту үшін өтінішті қабылдау туралы қолхат беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту. |
|
|
6 |
Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері |
Жеке тұлғаларға тегін |
|
|
7 |
Жұмыс кестесі |
1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі-жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. |
|
|
8 |
Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі |
көрсетілетін қызметті берушіге не Мемлекеттік корпорацияға: |
|
|
9 |
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер |
Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады: |
|
|
10 |
Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар |
Организм функциялары тұрақты бұзылып, оның тыныс-тіршілігін шектейтін денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері бірыңғай байланыс орталығы 1414; 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне барып жүргізеді. |
|
|
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|||
|
Нысан |
|||
|
____________________________ |
|||
Аттестаттаудан өту үшін білім беру ұйымдарында лауазым атқаратын педагогтердің құжаттарын қабылдаудан бас тарту туралы қолхат
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында қызмет атқаратын педагогтерді және білім беру мен ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарының 2-тарауының 43-тармағын басшылыққа ала отырып,
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
/көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның атауын, мекенжайын көрсету/
педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) рәсіміне қатысу үшін құжаттарды қабылдаудан бас тартады
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
/ көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болған жағдада) көрсету/
__________________________________________________________________
/білім беру ұйымының атауын көрсету/
байланысты_____________________________________________, атап айтқанда /жоқ немесе сәйкес келмейтін құжаттардың атауын көрсету/:
1) _________________________________;
2) _________________________________;
3) _________________________________.
Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.
"____"___________20___жыл _______________________________
(Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Т.А.Ә.)
_______________________________
(қолы, байланыс телефоны)
Алды: __________________________________
/көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә.
(бар болған жағдайда) /
"____"___________20___жыл ______________/қолы
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
мамандандырылған және арнайы |
|
Нысан |
|
____________________________ |
Аттестаттаудан өту үшін білім беру ұйымдарында лауазым атқаратын педагогтердің құжаттарын қабылдау туралы қолхат
____________________________________________________________________
/көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә.(бар болған жағдайда) /
____________________________________________________________________
/ көрсетілетін қызметті берушінің атауын көрсету/
Педагогтерді аттестаттау рәсіміне қатысу үшін қабылданған құжаттар тізбесі:
1.__________________________________________________________
2.__________________________________________________________
3.__________________________________________________________
Қабылдады:
______________________________________________________________
(орындаушының Т.А.Ә.) (қолы, байланыс телефоны)
"____"___________20___жыл
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
|
Аттестаттау комиссиясының |
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, мамандандырылған және арнайы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының басшыларын (басшыларының орынбасарларын) аттестаттауға қатысу туралы өтініш
Мен,_________________________________________________________________,
(педагогтің Т.А.Ә.(бар болған жағдайда)
ЖСН_______________________________________________________________
____________________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
Лауазым (мамандығы) бойынша________20___жылғы біліктілік санатына аттестаттауға қатысуға рұқсат беруді сұраймын.
___________________________________________________________________.
Бүгінгі таңда _____ (күні) ___ (айы) ______ жылға дейін жарамды біліктілік санатым бар
___________________________________________________________________
Мына жұмыс нәтижелерін негіз деп есептеймін:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________.
Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________.
Білімі:
Оқу орнының атауы |
Оқу кезеңі |
Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) |
|
|
|
Жұмыс өтілі:
Жалпы |
Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлау туралы құжатта көрсетілген мамандық (біліктілік) бойынша |
Педагогикалық |
Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) |
|
|
|
|
Марапаттары, атағы, ғылыми (академиялық) дәрежесі, ғылыми атағы алған жылын көрсете отырып
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________.
Білім беру ұйымының басшысы (басшының орынбасары) жұмыс істейтін білім беру ұйымы (қажеттісінің астын сызу): мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, арнайы, қосымша білім беру.
Аттестаттау қағидаларымен таныстым.
"____" __________ 20 ___ жыл __________________
(қолы)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Білім беру ұйымының басшысына аттестаттау парағы
Аттестаттау түрі: кезекті -☐; қайталама -☐
(X белгісімен белгілеу қажет)
Т.А.Ә. (болған жағдайда әкесінің аты)__________________________________
Туған жылы "___" __________ _______ жыл.
Қайта даярлау, біліктілікті арттыру жөніндегі білімі туралы анықтама (қашан және қандай оқу орнын аяқтады, білімі бойынша мамандығы және біліктілігі, біліктілікті арттыру, қайта даярлау, ғылыми (академиялық) дәрежесі, ғылыми дәрежесі, оларды растағаны туралы күні жөніндегі құжаты)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4. Атқарып отырған лауазымы және қабылднған күні, біліктілік санаты
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Жалпы еңбек өтілі ________________________________________________
6. Мемлекеттік және азаматтық қызмет лауазымында, басшылық лауазымында жалпы еңбек өтілі
__________________________________________________________________
7. Аттестаттау комиссиясы мүшелерінің жолдаған ұсыныстары мен ескертпелері:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
8. Аттестатталушының пікірі:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
9. Аттестатталушының тікелей басшысының қызметтік мінездемесене сәйкес қызметін бағалау
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
10. Отырысқа қатысқандар ___аттестаттау комиссиясының мүшелері.
11. Аттестаттау комиссиясының әрбір мүшесі толтыратын қоса беріліп отырған бағалау парағына сәйкес дауыс беру нәтижелері бойынша аттестатталушының қызметін бағалау:
_____________________________________________________________________
(дауыс саны)
1) өтініш берген біліктілік санатына аттестатталған
_____________________________________________________________________
(дауыс саны)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________;
(әрбір біліктілік санаты бойынша бөлек)
2) өтініш берілген біліктілік санатына ротациямен аттестатталды
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________.
(дауыс саны)
3) өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады _____________________
(дауыс саны)
Қорытынды бағалау_________________________________________________
(цифрлық белгісі бар біліктілік санаты жазбаша көрсетіледі)
12. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары
(олар бойынша берілетін уәждерді көрсете отырып)
_____________________________________________________________________
13.Ескертпе __________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясының төрағасы:__________________________________
(қолы)
Аттестаттау комиссиясының хатшысы:__________________________________
(қолы)
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
_________________________________
(қолы)
_________________________________
(қолы)
_________________________________
(қолы)
_________________________________
(қолы)
Ұйым басшысы _________________________________
(қолы)
Мөр орны
Аттестаттаудың өткізілген күні "____" ___________ 20 _____ жыл.
Аттестаттау парағымен таныстым:
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
(аттестатталушының қолы және күні)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Аттестаттауға жататын білім беру ұйымының басшысының бағалау парағы
(аттестаттау комиссиясының мүшесі толтырады)
Аттестаттау түрі: кезекті -☐; қайталама -☐
(X белгісімен белгілеу қажет)
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Лауазымы_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясы мүшесінің шешімі (аталғандардың бірі: өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталды, өтініш берілген біліктілік санатына ротациямен аттестатталды, өтініш берілген біліктілік санатына аттестатталмады):
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясы мүшесінің өз шешімін негіздеуі:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Біліктілік санатына сәйкес __________________________________________________
Біліктілік санатын белгілеу үшін негіздер жоқ
________________________________________________________________________
Негіз:___________________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясының мүшесі ______________________________________
(Т. А. Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Аттестаттау комиссиясының хатшысы _________________________________
(Т. А. Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Күні "____" __________ 20 ______ жыл
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері
№ |
Өлшемшарттар |
Көрсеткіштер |
Балдар |
Сапалы білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету тиімділігі |
|||
1. |
Білім беру ұйымының ашықтығы: |
Бағаланатын көрсеткіші бар; |
1 балл |
2. |
Білім алушылар контингенті |
1000 жоғары білім алушы; |
3 балл |
3. |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар контингентіне сәйкес арнайы жағдайлардың болуы: |
жоқ; |
0 балл; |
4. |
Қолайлы жағдай және қауіпсіз орта жасау: |
жоқ |
0 балл |
5. |
Білім беру ұйымының ғимаратына кіруді бақылауды ұйымдастыру: |
жоқ |
0 балл |
6. |
Алдыңғы жылмен салыстыру бойынша қосымша білім берумен қамтылған оқушылар мен тәрбиеленушілердің өсу динамикасы |
Өсу - 15%; |
4 балл; |
Білім беру сапасын қамтамасыз етудің тиімділігі |
|||
7. |
Білім сапасының динамикасы (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру үшін - білім мен дағдының қалыптасу деңгейінің динамикасы) |
Өсу – 16-20%; |
4 балл |
8. |
"Алтын белгі" алған түлектер саны |
Өткен жылғы деңгейден жоғары; |
2 балл |
9. |
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына, жоғары оқу орындарына түскен бітірушілердің үлесі (мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін – бюджеттік негізде оқуға түсу) |
80% және одан жоғары; |
4 балл |
10. |
Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған тәрбиеленушілердің/оқушылардың саны |
халықаралық деңгей; |
4 балл |
Кадрлық әлеуетті, инновациялық қызметті дамытудың тиімділігі |
|||
11. |
Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі |
91 - 100%; |
4 балл |
12. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі |
кемінде 30%; |
4 балл |
13. |
Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі |
кемінде 60%; |
5 балл |
14. |
Жас мамандардың болуы |
Бағаланатын көрсеткіші бар; |
2 балл |
15. |
Білім беру ұйымы басшысының менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификатының болуы |
Бағаланатын көрсеткіші бар; |
1 балл; |
16. |
Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны |
Халықаралық деңгей; |
4 балл |
17. |
Оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы |
Республикалық деңгей; |
3 балл |
18. |
Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысу |
Республикалық деңгей; |
3 балл |
Материалдық-техникалық қамтамасыз етудің тиімділігі |
|||
19. |
Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргі заманғы жабдықтарды, цифрлық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттері мен т.б. сатып алу) |
Бағаланатын көрсеткіші бар; |
4 балл |
Балл төмендеуінің көрсеткіштері |
|||
20. |
Оқу-тәрбие процесі кезінде білім беру ұйымының аумағында білім алушылардың/ |
Бағаланатын көрсеткіші бар; |
2 балл кем; |
21. |
Суицидтік әрекеттердің саны |
Аяқталған суицид; |
3 балл кем; |
22. |
Білім алушылар жасаған құқық бұзушылықтардың болуы |
Бағаланатын көрсеткіштер бар |
5 балл кем; |
23. |
Кадрлар тұрақтамауының болуы |
20% жоғары тұрақтамау; |
3 балл кем; |
24. |
ҰББД сапасыз толтыру (облыстық білім басқармасының талдауы бойынша) |
Мәліметтердегі қателіктер – 5 балл кем |
5 балл кем |
25. |
Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың болмауы (облыстық білім басқармасының талдауы бойынша) |
Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің тұрақтылығы мен пікірлерді толтыру сапасының болмауы |
3 балл кем |
26. |
5 жылда 1 рет біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" ҚР Заңына сәйкес) |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
3 балл кем |
Б |
"үшінші санатты басшы" - 40-49 балл; |
* Көрсеткіштерге қол жеткізу аттестаттау аралық кезеңде (аттестаттау арасындағы кезең) ескеріледі.
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымының басшысы қызметінің тиімділік көрсеткіштері
№ |
Өлшемшарттар |
Көрсеткіштер |
Балл |
Сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету тиімділігі (өлшемшарт бойынша ең жоғары балл саны-10) |
|||
1. |
Білім беру ұйымының ашықтығы: |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
1 балл |
2. |
Білім алушылар контингенті |
1000–нан жоғары білім алушы; |
5 балл |
3. |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар контингентіне сәйкес арнайы жағдайлардың болуы: |
жоқ; |
0 балл; |
4. |
Қолайлы жағдай және қауіпсіз ортаны жасау: |
жоқ |
0 балл; |
5. |
Жұмыс берушілермен келісілген оқу жұмыс жоспарларының үлесі |
барлық мамандықтар бойынша бар; |
2 балл; |
Білім беру сапасын қамтамасыз етудің тиімділігі (өлшемшарттар бойынша балдың ең жоғары саны – 27) |
|||
6. |
Түлектердің жалпы санынан өткен оқу жылында жұмыспен қамтылған және жұмысқа орналастырылғандардың үлесі |
Жұмысқа орналастырылды және бос емес – 95%; |
5 балл |
7. |
Білім сапасының динамикасы |
16 – 20%-ға өсу; |
4 балл |
8. |
Дуальды оқыту нысаны бойынша білім алушыларды ұлғайту үшін |
5% -ға өсу; |
4 балл |
9. |
Белгілі бір оқу мерзіміне қабылданған білім алушылардың жалпы санынан оқуды жалғастыратын білім алушылардың үлесі |
Оқу жылының соңындағы контингент-90%; |
5 балл |
10. |
Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған оқушылардың саны |
Халықаралық деңгей; |
4 балл |
11. |
Білім беру ұйымының халықаралық жобаларға қатысуы |
Бірнеше жобаларға қатысуы; |
5 балл |
Кадрлық әлеуетті, инновациялық қызметті дамытудың тиімділігі |
|||
12. |
Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі |
91 - 100%; |
4 балл |
13. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі |
30%-дан төмен; |
4 балл |
14. |
Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі |
60%-дан төмен емес; |
4 балл |
15. |
Жас мамандардың болуы |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
1 балл |
16. |
Білім беру ұйымы басшысының менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификатының болуы |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
1 балл |
17. |
Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны |
Халықаралық деңгей; |
4 балл |
18. |
Оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы |
Халықаралық деңгей; |
3 балл |
19. |
Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысу |
Республикалық деңгей; |
3 балл |
Материалдық техникалық қамтамасыз ету тиімділігі |
|||
20. |
Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргі заманғы жабдықтарды, сандық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттері мен т. б. сатып алу) |
бағаланатын көрсеткіш бар бағаланатын көрсеткіш жоқ қосымша: |
3 балл |
Балды төмендету көрсеткіштері |
|||
21. |
Оқу-тәрбие процесі кезінде білім беру ұйымының аумағында білім алушылардың/тәрбиеленушілердің, қызметкерлердің денсаулығына зиян келтіруге әкеп соққан тіркелген жарақаттану жағдайларының болуы |
бағаланатын көрсеткіш бар бағаланатын көрсеткіш жартылай бар |
2 балл кем; |
22. |
Суицид жағдайларының болуы |
Аяқталған суицид; |
3 балл кем; |
23. |
Қылмыстардың, құқық бұзушылықтардың болуы |
Бағаланатын көрсеткіш бар Бағаланатын көрсеткіш жартылай бар |
2 балл кем; |
24. |
Қолайлы жағдайлар мен қауіпсіз ортаны құру: |
|
|
25. |
Кадрлар тұрақтамауының болуы |
20%-дан жоғары тұрақтамау; |
3 балл кем; |
26. |
ҰББД сапасыз толтыру |
Сандық көрсеткіштерде анықтықтың болмауы |
5 балл кем; |
27. |
5 жылда 1 рет біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" ҚР Заңына сәйкес) |
Бағаланатын көрсеткіш бар |
1 балл кем; |
барлығы |
"үшінші санатты басшы" - 33 – 44 балл; |
* Көрсеткіштерге қол жеткізу аттестаттау аралық кезеңде ескеріледі (аттестаттау арасындағы кезең)
Әдістемелік кабинет (орталық) басшысы қызметінің тиімділік көрсеткіштері) (ең жоғарғы балл саны-24)
№ |
Өлшемшарттар |
Көрсеткіштер |
Балл |
1. |
Білім беру ұйымының ашықтығы: |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
1 балл |
2. |
Ғылыми/академиялық дәрежесінің болуы |
Ғылыми дәреже; |
2 балл; |
3. |
Әдіскерлер санынан ғылыми / академиялық дәрежесі бар әдіскерлердің үлесі |
50 — 60%; |
4 балл |
4. |
Әдіскерлер санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар әдіскерлердің үлесі |
90% дан кем емес; |
4 балл |
5. |
Әдістемелік жұмыс тәжірибесін трансляциялау бойынша республикалық/халықаралық іс-шараларда басшының сөйлеген сөзі |
Халықаралық деңгей; |
2 балл |
6. |
Республикалық оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешеннің, әдістемелік жұмыс жөніндегі әдістемелік ұсынымдардың/ құралдардың авторы/тең авторы |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
1 балл |
7. |
Әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысқан кәсіби конкурстарда жеңімпаз/жүлдегер болған әдіскерлердің, оның ішінде МК басшысының саны |
Халықаралық деңгей; |
3 балл |
8. |
Әдістемелік жұмыс бойынша біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың болуы |
Бағаланатын көрсеткіш бар; |
1 балл |
9. |
Белсенді жұмыс істейтін пән педагогтері қауымдастықтарының саны |
кемінде 6 қауымдастық; |
2 балл |
10. |
Әдістемелік кабинет (орталық) басшысының жұмыс немесе сараптамалық топтарға қатысуы |
Халықаралық деңгей; |
3 балл |
Балдың төмендеу көрсеткіші |
|||
11. |
Педагогтердің, әдістемелік кабинет (орталық) қызметкерлерінің негізделген шағымдарының, өтініштерінің болуы) |
Бағаланатын көрсеткіш бар |
1 балл кем; |
12. |
Кадрлар тұрақтамауының болуы |
20%-дан жоғары тұрақтамау; |
3 балл кем; |
барлығы |
"үшінші санатты басшы" - 17-19 балл; |
*Көрсеткіштерге қол жеткізу аттестаттау аралық кезеңде ескеріледі (аттестаттау арасындағы кезең)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамасы
"___"___________________ 20____ жыл
Комиссия төрағасы:_____________________________
Комиссия мүшелері:
1.________________________________________________________
2. _______________________________________________________
Аттестаттау кезеңдерінің қорытындысы бойынша комиссияның ШЕШІМІ:
Білім беру ұйымдарының келесі басшылары өтініш берілген біліктілік санаттарына аттестатталды:
№ |
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) |
Лауазымы |
Біліктілік санаты |
Өтініш берілген біліктілік санаты |
Берілген біліктілік санаты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім беру ұйымдарының келесі басшылары өтініш берілген біліктілік санаттарына ротациямен аттестатталды:
№ |
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) |
Лауазымы |
Біліктілік санаты |
Өтініш берілген біліктілік санаты |
Берілген біліктілік санаты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім беру ұйымдарының келесі басшылары өтініш берілген біліктілік санаттарына аттестатталмады:
№ |
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) |
Лауазымы |
Біліктілік санаты |
Өтініш берілген біліктілік санаты |
Берілген біліктілік санаты |
Себебі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комиссия төрағасы __________________________ (қолы)
Комиссия мүшелері:
1. ___________________________ (қолы)
2. ___________________________ (қолы)
3. ___________________________ (қолы)
4. ___________________________ (қолы)
Хатшы: ___________________________ (қолы)
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Біліктілік санатын беру (растау) арқылы аттестаттау туралы КУӘЛІК
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
(Білім беру ұйымының немесе білім беруді басқару органының толық атауы)
Осы куәлік 20_____жылғы _____ № "___" бұйрығымен аттесттаттау комиссиясының шешіміне сәйкес
_____________________________________________________________________
________________________________________________________________берілді.
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
20_____жылғы ___ ___________№ "___" біліктілік санаты берілді.
_________ ________бойынша лауазымы ______________ (лауазым атауы)
Осы аталған куәлік 20____жылғы "____" ______________дейін жарамды.
Білім беру ұйымының басшысы ______________________________
(Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Мөр орны
Тіркеу нөмірі __________________
Берілген күні "____" __________ 20 ____ жыл
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен |
|
Нысан |
Аттестаттау туралы куәлікті тіркеу және беру журналы
р/н |
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) |
Біліктілік талаптарын беру/растау лауазымының атауы |
Комиссия шешімінің күні |
Біліктілік талаптарын беру/растау туралы бұйрықтың нөмірі мен күні |
Куәлік берілген күні |
Табыстау туралы қолы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қазақстан Республикасы |
|||||||
Ескерту. 2-қосымша алып тасталды – ҚР Білім және ғылым министрінің 17.10.2017 № 530 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК